Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 09:18   #6
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Forferdelig nysgjerrig!

Velkommen så masse hit. Det virker som du er klar i toppen og ivrig på å få dette til ja da skal det nok gå bra...!!

Skjønner kjempegodt at du syns det er vanskelig å omstille deg. Har vært der jeg, men det går veldig greit. Man leser jo oppskrifter her inne, og følger de, uansett hvor "rare" de virker. Etterhvert blir man vant med den type mat, og det blir ens egen hverdag Og enkelte ting går det også greit å "holde på". Jeg spiser fortsatt lettrømme her, istedenfor sæterrømme, selv om den har mer karb, rett og slett for at jeg ikke liker noe annet. Går fint ned for det.

Tror ikke du skal være bekymret for å gå sulten nei...! Mye av maten her er mettende. Før måtte jeg ha 2-3 brødskiver m/pålegg til frokost i 07-tiden for å bli mett, og da var jeg ofte sulten igjen kl.09. Nå steker jeg meg en frokostpannekake til frokost og jeg er ikke sulten igjen før kl.11.30 Tar et par tre dager kanske, og så er man ca der. Ettersom vi ikke må telle kcal, så kan vi spise så mye vi vil til måltidene våre (av det som ikke har så mye karb da ) Så til middag kan vi f.eks spise biff, hvitløkssmør og brokkoli til vi nesten sprekker

Egg, spekeskinkeskiver osv er jo supert som mellommåltid da ja! Du har skjønt det ja. Kan også anbefale pølse- og ostemuffinsene som ligger her inne. Får 6 stk av oppskriften, og èn er mettende og kjempegod.
Masse lykke til! (ps: hvis du ikke har lagd deg dagbok enda så anbefaler jeg det. Skal besøke deg der jeg )