Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 09:36   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 2.uka på SB dietten- jeg går ikke ned!! =( HVA GJØR JEG GALT??

Nå kjenner jeg ikke til kuren du går på, men svaret på spørsmålet ligger nok her:

Sitat:

Første helga skeiet jeg ut (ja jeg vet det var dumt men var en bursdagfest som jeg virkelig hadde gledet meg til) etter den helga la jeg på meg 1kg! Men jeg vet det var min egen feil så begynte på dietten igjen med friskt mot, var i bursdag på søndag også og rørte ikke ei eneste kake! Nå har jeg bare gått ned 0,5kg av den ene jeg la på meg igjen! Så etter en og en halv uke på dietten har jeg gått ned 1kg!! =( utrolig deprimerende..

Dette er helt normalt når man skeier ut. Det tar fort 1-2 uker før kroppen kommer i gang igjen.
For å få jevnlig vektnedgang, må man faktisk unngå utskeielser

Fortsett med kuren du, la ikke dette knekke deg For hver gang du står i mot utskeielser, gi deg selv et klapp på skuldra og si du er flink.

Lykke til, stå på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat