Sv: Ny dame, nye spørsmål ... ;)
Opprinnelig lagt inn av Momsa, her.
hei
har tenkt å prøve ketolysekuren, men sliter litt med å komme igang. noen som har litt inspirasjon og pågangsmot de vil dele?
så kommer frågorna
er det slik at man MÅ/BØR snakke med fastlegen sin før man starter?
Nei, er du en normal frisk person, trenger du ikke det. I boka står det skrivd masse om dette, og bla. når du skal gjøre det i samråd med lege.
kan datteren min på 20 mndr spise noe av det samme som meg? feks frokosten (egg og bacon, o.l.)?
Mitt råd: Kutt ut raske karber til henne (sukker, lyst brød osv...)
er det null godteri, sjokolade og alkohol når man går på kuren?
Sukker er FY! Du kan kjøpe deg baconsvor, eller sukkerfri sjokolade og nyte en og annen gang. Men det aller beste er å holde seg unna, spesielt viss du er søt-avhengig (snakker av erfaring )
Alkohol bør ikke nytes de 4 første ukene iflg boka. Ellers så kan du ta et glass vin osv... Tåler mye mindre alkohol på kuren (også erfaring )
er av den meeget utålmodige typen og skulle helst ha gått ned de 10-12 kiloene igår. hvor lang tid har det gått før dere har nådd målene deres? jeg veier 69-70 nå, drømmer om å se nåla treffe 58-60 snart. helst imorgen..
Alle skulle vel ønske å vært ferdislanka i går Men man må passere gram for gram, kilo for kilo... (Jeg har brukt et år på 23 kilo. 17,5 av de forsvant på ca 6mnd.)
hvordan kan man få hjelp til tekniske spm ifht profilen sin? vil gjerne ha en sånn greie hvor det står hvor mye jeg har gått ned og hvor lang igjen jeg har til målet (PUH, lang setning!!!!), i profilen min.
Gå inn på www.tickerfactory.com
ja, d var vel noe av maset mitt. men jeg er nok bare såvidt igang!
ha ei go natt!
Lykke til 
|