Hvordan vet man at man er klar for å få barn?
Jeg og Sven har vært sammen i over 5 år nå ( ) og vi har lenge pratet om å få barn. Planen var å prøve fra og med mai og ut august. Vil gjerne ha "tidlig på året" barn Og jeg vil selvfølgelig at dette skal være planlagt. Mitt barn skal ikke være "hull i kondomen" - barn 
Men så har jeg tenkt så sinnsykt mye i det siste, for det begynner jo å nærme seg mai nå. Jobber en del i barnehagen om dagen og ELSKER barn bare mer og mer, selv om de hyler og griner eller griser i gjørme og med saftis. De er så sinnsykt sjarmerende. Og hver gang jeg ser ynglingene mine i barnehagen, kribler det i magen. Jeg gleder meg til å komme på jobb hver gang jeg er der og være sammen med alle de skjønne barna. Og gleden av å se dem smile fra øret til øret når foreldrene kommer å henter dem på ettermiddagen.
JEG VIL ÅÅÅ HAAA......
Men hvordan vet man at man er klar??
Noen dager har jeg sinnsykt lyst på, andre dager er jeg veldig i tvil. Akkurat i dette minuttet har jeg veeeldig lyst på, men i neste kan jeg angre litt. Hva betyr det??
Jeg tenker på dte hver dag. Har jeg lyst på eller har jeg ikke?!
Har jo også disse forferdelige drømmene mine som gnager i bakhodet. Nå om dagen drømmer jeg at jeg dater andre gutter og synes faktisk det er deilig. Men det er jo ikke noe jeg vil, men det virker som om hjernen min tror det er det. Drømmer om sex og forelskelse, klining og flørt. Er dette helr normalt når man har vært sammen med en type så lenge? Men jeg elsker jo Sven over alt på jord, jeg vil jo IKKE date andre 
Men er det rettferdig å få barn når man drømmer sånn?
Har til og med begynt å tenke giftemål Har ALDRI villet gifte meg i hele mitt liv, men nå har jeg til og med lyst til det. Det må jo være min kjære samboer som får meg til å ville det, og da må det jo bety at han er ALT for meg?!
Jooo, jeg vil ha barn. Det nærmer seg mai og jeg kjenner jeg blir nærvøs. Elle melle deg fortelle..... Vil eller ikke vil.... HJEEEELP!!!
Jooo, jeg prøver. Hva er sansynligheten for å bli gravid i løpet av tre mnd! Om jeg ikke blir det nå, har jeg et helt år å tenke meg om fram til neste gang.
Noen meninger???