Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-08, 12:49   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Noen blir ikke klare før de sitter midt oppi det. Men tro meg - du BLIR klar. Du har 9 mndr på deg i svangerskapet, og i løpet av de månedene blir de fleste forsonet med hva som skal skje, at man skal bli foreldre, og du kan bruke tiden på å forberede deg skikkelig.
Det er helt fantastisk å bli foreldre, det er det største som kan skje i livet. Gled deg.

Jeg og min mann hadde forresten vært sammen i 6 år da jeg ble gravid, men vi traff hverandre tidlig da (16 og 17 år gamle), derfor ventet vi såpass lenge. Han var egentlig ikke klar for å bli pappa da jeg ble gravid med eldstejenta, men skjønte at noen ganger må man hoppe i det (så lenge alt ligger tilrette), og han har aldri angret. Han var faktisk den ivrigste på å få nummer 2, og nå maser han allerede om nummer tre.