Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-08, 13:10   #13
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Enig med de andre her at det er vanskelig med fasitsvar på å være klar ja. Og sant at det "aldri" passer. Sånnsett er det jo fint med uplanlagte barn Jeg hadde nok ikke hatt datteren min nå hadde det ikke vært for at hun kom pga slurv med p-pillene.

Helt sant at man blir klar altså! Iløpet av svangerskapet bl.a og i tiden etterpå. Hadde aldri holdt en nyfødt baby før jeg fødte jeg, så klart man er naturlig redd da. Men man lærer seg selv og barnet sitt å kjenne på en måte som man ikke kan beskrive. Man er mor, og det er ikke noe problem å være en god mor.

Jeg hadde vært sammen med sambo ei uke da jeg ble gravid da (vi kjente hverandre fra ett år tilbake da) og nå i vår har vi 5-årsjubileum Stooortrives med å være foreldre til ei Snuppe på 4 år vi ja.

Så såsant ikke det er noenting som er veldig ugunstig nå, med tanke på sykdom, jobb osvosv, men "bare" er frykten for å ikke være klar så syns jeg dere skal go for it!

Og ps: sånne drømmer tror jeg er helt normalt. Drømmer om andre jeg også av og til. Bl.a en jeg var forelska i på ungdomskola, som jeg absolutt ikke kunne tenkt meg noe omgang med nå Tror ikke at det er bevisstheten som spiller inn for å si det sånn

Tack så mycke

Tror vi går for p-ring slutt til tirsdag. Må bare planlegge at jeg ikke får mensen når jeg er i syden

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat