smosje: Tusen takk for fantastisk informativ info med henvisninger!! *bukker og neier* Jeg har lenge vært på utkikk etter det! Vi har Micro, men den står på grovkjøkkenet et stykke unna der vi oppholder oss. Den brukes så godt som aldri og hvertfall aldri til lille prinsens mat. Når jeg er å kafe/restaurant og ber dem varme opp et glass med mat til sønnen min uten å bruke micro ser de veldig rart på meg (jeg har gjort det utrolig sjelden altså... egentlig bare på hotell tror jeg). Når det gjelder stråling fra mobil, trådløs hustelefon og trådløs nettverk hjemme er det også noe som opptar meg veldig. Vi har alt det der, og server, sender og base til telefonen står på et rom tett inntil prinsens rom . Vi har allerede begynt å slå av server på natten, men vi må foreta flere grep. Selv bruker jeg nesten ikke mobilen til å snakke i og på hustelefonen bruker jeg alltid høytaler. Det som opptar meg der er at mannen min alltid har sin telefon på nattbordet, har den mye i lomma (hmm.... ikke rart det ble noen prøveomganger før prinsen ble til) og snakker mye i den Dette har som sagt opptatt meg lenge og nå må noe gjøres! Og til dere som sier at vi ikke er lagd av porselen og alt det der, så synes jeg dere er veldig dristig ettersom vi egentlig ikke aner hvilke konsekvenser strålingen faktisk vil gi på lang sikt!