Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-08, 23:15   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ...

Opprinnelig lagt inn av Pastajunkie, her.

Jeg har gått på SB dietten i 10 dager og i følge boka skal man så fint gå ned 4-6kg de første 14dagene.. Jeg har nå totalt gått ned...1kg! Føler vel ikke akkurat at jeg kommer til å gå ned 3-4 kg de neste 4 dagene eller..

Jeg skeia jo ut i helga da på en bursdagsfest ; kan det virkelig være nok til å oppleve så stagnering??

Og igjen; jeg klarer ikke helt å slippe tanken på ketolyse kuren jeg da.. syns den virker interessant..

TAKK FOR SVAR Godt det finnes kloke erfarne damer her inne som kan svare.

Ja, det er i alle fall bare tull, at man fint skal gå ned det eller det. Hvor mye man går ned avhenger av veldig mange faktorer: Hvor overvektig du er, hvor lenge du har vært overvektig, om du er mann eller kvinne, om du har sykdommer som kan hindre vekttap and the list goes on...

Men ti dager er virkelig ingenting. Det er ikke noe særlig å basere erfaringer på, om du vil satse på SB, så må du holde på lenger enn det.
Men en sprekk kan sette deg langt tilbake, men det spørs på hva og hvor mye du sprekker på. Å sprekke så tidlig er dessuten ikke så lurt, men det som er lurt er å børste det av skuldrene og gå på ufortødent videre.

Jeg synes personlig Ketolyse virker bedre, men det kan jo ha noe med at jeg går på en diett som er rimelig lik og som jeg har klokkertro på, og som har gjort veldig mye bra for meg

Du må nesten bare finne ut av det, men på plussiden for Ketolyse så er det veldig mye informasjon å hente her på forumet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat