Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-05, 10:24   #5
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bamseline

Tenkte på "Eurodietten" men var på Lindberg klinikken og fikk beskjed om at den kunne jeg bruke for å gå ned 6-8 kilo.Jeg trodde at man kunne gå ned mye mere på den.( er overvektig. Bmi over 30++ ) Fikk inntrykk av at legen var mere intressert i å få meg til å gå på kurs og å kjøpe Lindbergs bøker og ikke minst brødet.Fikk egentlig ikke noe god følelse av å gå dit.
Men jeg er dessverre av den typen som trenger å se resultater ganske fort hvis jeg skal klare å fortsette.

Jeg skjønner godt at Lindberg anbefaler kurs og bøker, for Lindberg vil at dette skal være et kosthold for livet og ikke bare en rask kur. Eurodietten er nok ment bare å gi en liten start for å komme igang for deretter å fortsette å spise sunt og riktig etterpå.
Alle fokuserer jo på hvor viktig det er å legge om kostholdet på sikt, at en ikke skal gå tilbake til det en spiste før en gikk ned i vekt, for det var jo faktisk det en la på seg av.

Da er det veldig viktig å kunne noe om det kostholdet en skal forholde seg til.
I Lindbergs bøker er det dagsplaner for hva en skal spise. Jeg vil anbefale deg å kjøpe bøker og lese uansett hvilket Lavkarbokosthold du vil prøve.

Du har nok det samme problemet som de fleste av oss andre når vi bestemmer oss for å gjøre noe med vekta....Vil helst ned 20 kilo på en uke....Glem det. Det er ikke mulig. Tenk langsiktig, det er det eneste som hjelper på sikt. Det finnes ingen snarveier. Skuffende, men sant

Det de fleste av oss på Lavkarbo kosthold erfarer, er at dette kostholdet gir oss noe mer enn vektreduksjon. Vi føler oss bedre på flere måter. Kroppen fungerer mye bedre.

Gi deg selv litt god tid, da gjør du noe veldig bra for deg selv.
Håper du blir her og deler din erfaring med oss

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat