Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-08, 07:15   #73
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

Opprinnelig lagt inn av Moa, her.

Herlig tråd

Jeg er mamma til 5 stykk, tre gutter og to jenter i alderen snart 12 år til 22 år. Noen har vært planlagt, andre har kommet til oss litt mer spontant, kan man si

Felles er det at de har vært ønsket og elsket fra første øyeblikk med forståelse av at et nytt svangerskap var i gang!

Vi har et oktoberbarn, et desemberbarn, to januarbarn og et maibarn,- og alt har vært like perfekt.

Selv er jeg født i november, har ALDRI følt at det har vært et problem. Spesielt ikke nå, jeg er jo alltid så mye yngre enn venner av samme årsmodell

Lev litt Baloo Ta livet som det faller seg

Husk, vi kvinner er faktisk laget for dette her! Det naturligste, og herligste i verden!

Så herlig å lese, og så heldige dere har vært som har fått så mange skjønne barn!! Vi er veldig takknemlige for de vi har fått, men savnet etter fler er likevel sårt..