Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-08, 17:30   #455
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hei Arkine! Å sammenligne seg selv med andre funker dårlig. For selv om hun er 4,5 cm smalere enn deg et sted, så kan det hende du er smalere enn henne et annet sted. Det er ingen av oss som er like, hverken i form, beinbygging, høyde eller muskulatur.
Og det er jo DEG det handler om, ikke venninna di, å se seg litt blind på egen kropp er du nok ikke alene om, det kan ta litt tid før hodet henger med.
Men om du begynner i det små, finn en ting du liker ved deg selv, og fokuser på det, så kanskje du etterhvert finner ut at det andre ikke er så verst det heller!

Men, jeg ser av sigaturen din at du veier 65 kg, så jeg vet ikke helt hvorfor du postet dette i "mer enn tretti kg overvekt"-tråden, da...

nei hvorfor jeg postet det her var vel tankeløshet ,men regnet kanskej med at noen har gått ned så mye , og hadde samme problemet
jeg har jo gått ned 22 kilo og før det over 10 kilo har jo vært oppe i nesten hundre

ja sant som du sier en skal ikke sammenligne ,men er rart at hodet ikke følger med kroppen , men kommer vel av at en ikke har hatt den vekten siden en var 15 år gammel har slitt med overvekt i over 40 år , gått opp og ned noen kilo,,men nå endelig sysn jeg at jeg nærmer meg målet
og ser jo at jeg er mye tynnere da ,, men ser meg ikke selv som slank

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat