Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 10:52   #82
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

Opprinnelig lagt inn av Helene, her.

Var dette i Norge?

Jeg og ønsker meg et sånt svangerskap. Kan ikke si at svangerskapet er det jeg gleder meg mest til neste gang. Fødselen er helt grei, men svangerskapet er ikke noe for min kropp.

Jada, dette skjedde i Oslo for ca 18 år siden. Dama er langt fra dum, men ante faktisk ikke at hun var gravid. Uregelmessige blødninger og kun noen kilos vektøkning!

En annen venninne rakk å være 5 måneder på vei før legen hennes oppdaget at hun var gravid. Barnet kom for tidlig, så hun var bare gravid i 12 uker. Så overhodet ikke gravid ut, men det tok hun igjen ved neste svangerskap! Da så hun ut som en diger vannballong og gikk 15 dager over termin. Og mens den første fødselen var unnagjort på 45 min måtte hun holde på i over 10 timer med nestemann!

Carbokiller!
Fertilitet er arvelig, men det er selvsagt mye annet som spiller inn også!!!
Selv er jeg norskadoptert fordi min mor ikke kunne få barn. Da jeg var 5 år gammel fikk jeg en lillebror som faktisk er ekte!!! Så vi er også en adoptert og en ikke!

Selv har begge mine kommet som bestilt. Jeg elsker å være gravid og får skikkelig kikk av å føde, men spar meg for de første 6 ukene av barselperioden. Ingen kunne ha forberedt meg på at det kunne være så ille! Heldigvis vokser de seg til! Alt for fort faktisk! Min 14 år gamle sønn skal konfirmeres om 2 uker. Han er 190cm høy og bruker 46 i sko! Noen som snakket om små barn!?!