Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 23:43   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hengebuk - noen som har slanket bort den?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg har en skikkelig hengebuk med pølse som henger over trusekanten. Skal gå ned mange kilo til, men husker da jeg gikk ned sist, så ble magen stram ned til navlen, men poste ut fra navlen og ned. Regner ikke med noe bedre resultat nå. Har tenkt å be om vurdering for bukplastikk når BMI begynner å bli 26-27.

Lurer på jeg, er det noen som har klart å gå fra kraftig overvekt til normalvekt uten å trenge bukplastikk? Eller som kjenner noen...Det har vel mye med alderen å gjøre, jeg som har kommet halveis i livet har ikke samme forutsetning som en 20-åring.

Jeg fikk fjernet fettskjørtet for 1 1/2 år siden med en BMI på 30. Gjorde det privat da jeg ikke ble tatt seriøst på Riksen. Legen som gjorde det mente at det ikke var en sjanse for at den ødelagte huden etter 2 svangerskap og et par runder med jojo- slanking ville trekke seg sammen av seg selv.

Er superfornøyd med resutatet og selv om jeg har lagt på meg i etterkant (er de kiloene og enda noen til som skal vekk her inne) er den huden jeg har nå ikke ødelagt på samme måte og dermed mer elastisk.

Hvordan det blir når jeg en gang er ferdig slanket, vet jeg jo ikke, men verre enn det var, kan det umulig bli! Strekkmerker og blindtarmarr er jo helt borte og magen er tilnærmet flat om morgenen. Flaket som hang nedover trusekanten og gjorde at ingen bukser satt pent, er historie!