Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-08, 11:20   #9
Connecta
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
Connecta er på en erverdig vei

Sv: Det er noe som ikke stemmer

Opprinnelig lagt inn av karbolia, her.

Jeg har svart i journalen din.

Når det gjelder vann: stå ved vasken og drikk! Ikke gå derfra før glasset er tomt. ... og finn ut hvordan du lettest klarer å drikke vannet. Selv liker jeg det best is-is-is-kaldt... mens mannen min må ha det i romtempratur for å drikke det.

Hvordan går det med mannen din midt oppi alt dette? Går han ned? Er han motivert?

...og du... hvilke belønninger og mål har du satt deg?

Fokuser på det positive!!

Har ikke rukket å se innom journalen riktig ennå. Mannen min har tatt ungene med å reist til foreldrene sine, går greit sier han. Jeg trenger fred til å skrive ferdig en eksamensoppgave som skal inn i morgen, men i kveld kommer han hjem. Blir nok lettere når vi er to stykker.

Belønninger ja... foreløpig er det eneste jeg føler som en belønning, å bli ferdig med kuren og kunne spise litt vanlig mat igjen. Ikke vanlig i den forstand det var før, men kunne ha litt mer brød, yoghurt, frukt, pasta og slikt i maten. Men såklart, å kunne leke med ungene uten å pese som en hval, handle klær i vanlige butikker, og når jeg 75 kg og klarer å holde meg der har legen min lovet meg bukplastikk.