Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 13:56   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg knekt hår-koden?

Nei gud nei

Men jeg var innom helsekosten, og favorittdama mi var der, hun har rimelig peiling og er genuint engasjert i helsekost (i motsetning til noen av de andre surpaddene som jobber der som bare prøver å pushe den dyreste vitaminboksen).
Så nå, i tillegg til b-vitaminene kjøpte jeg sink-tilskudd, et hun mente var veldig bra, som også inneholdt b-vitaminer som var heldig for hår og negler, i tillegg kjøpte jeg et litt svakt jerntilskudd. Hun så nesten litt overraske ut da jeg sa jeg ikke hadde spist kjøtt på nesten et tiår uten å ta noe særlig annet enn b-vitamin som tilskudd, og mente det ikke var noe rart jeg mista håret.
Jeg har ikke hormonelt hårtap, for hormonene mine er så i balanse atte, det har jeg alt konstatert, så jeg er rimelig håpefull nå! Og om jeg tenker tykt hår, så kan det hende det hjelper på litt det også

Nå skal jeg bestille hodebunnsrens fra Arcon Tisane!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat