Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 19:59   #4
Caprifolium
Medlem

Caprifolium sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Caprifolium er ny på veien

Sv: Fersk... og litt skuffa

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.

Det er ordnet.

Men dersom du er på induksjonen, så skal du følge den med både vin og melkeprodukt-avhold.

Kanskje du ikke trenger en ketogen diett, kanskje du trenger litt mer karber? Eller kanskje du har spist for lite?

Takk for teknisk hjelp

Ja, du har jo rett i det med vinen, (regna med den hehe)og jeg har snust litt rundt og funnet ut her inne at dere er litt sånn både/og angående det?
Altså at litt tørr hvitvin ikke ødelegger, så lenge man holder seg innenfor karbo-grensa, men at ketosen settes litt på hold. Eller har jeg kanskje misforstått noe?

Jeg ser du skriver melkeproduktavhold, men jeg trodde jeg kunne spise litt rømme og kremfløte, og ost?
Det står det i min bok... Men det er kanskje mulig at det er en av de berømte bremsene jeg har fått med meg at dere er så opptatt av her inne

Ellers er det mulig du har rett angående karbohydratene, at jeg trenger mer...
Håper på fler innspill angående det, synes det er inmari vanskelig å vurdere.
Er det ut fra vekten min at du vurderer det slik, Summer, eller er det sånn generelt at jeg burde ha gått ned mer etter 8 dager i induksjonen?

Takknemlig for alle svar

Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat