Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-08, 17:32   #1789
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Jeg er i fase 3, men lurer på om ikke det er for tidlig Jeg har enda 19 kg jeg skal ned, er det ikke litt tidlig å gå over i fase 3 allerede da?
Nå har jo kostholdsveilederen hos Lindbergs sagt at jeg bør bruke totalt 1 år, mer eller mindre, på å gå ned i vekt og det er for så vidt greit, men går man noe sørlig ned i fase 3? Jeg kommer uansett til å snike inn både fase 1 og fase 2 dager her og der - det var visstnok helt ok.

Jeg har til nå gått ned 6-8 kg på fase 3. Når begynte jeg da? Midten av mars? Jeg har aldri vært i noen annen fase, begynte rett i fase 3. Og jeg skal ned 8 - 10 kg til (nå ble jeg plutselig veeeldig dårlig i matte her, men er ikke helt frisk i dag. Men jeg veide 88 kg da jeg begynte i fase 3. da hadde jeg klart å gå ned fra 95 kg på 1.5 år på egenhånd... Nå veier jeg ca 82 kg, og skal ned i 74 kg) I alle fall, jeg regner meg godt fornøyd med å gå ned 2 kg i måneden, og tror jeg er nede i 74 kg i august. Det tror i alle fall legen.
Jeg bruker ikke ed produkter, så jeg ser jo at det er ganske likt det jeg gjør og det de driver med der borte i ketolyse-leieren. bortsett fra mindre fett da. og de går jo ned, så hvorfor skulle ikke du går ned?
Men potetgull og sjokolade ER jo FY...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat