Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-08, 20:05   #1790
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Jeg har til nå gått ned 6-8 kg på fase 3. Når begynte jeg da? Midten av mars? Jeg har aldri vært i noen annen fase, begynte rett i fase 3. Og jeg skal ned 8 - 10 kg til (nå ble jeg plutselig veeeldig dårlig i matte her, men er ikke helt frisk i dag. Men jeg veide 88 kg da jeg begynte i fase 3. da hadde jeg klart å gå ned fra 95 kg på 1.5 år på egenhånd... Nå veier jeg ca 82 kg, og skal ned i 74 kg) I alle fall, jeg regner meg godt fornøyd med å gå ned 2 kg i måneden, og tror jeg er nede i 74 kg i august. Det tror i alle fall legen.
Jeg bruker ikke ed produkter, så jeg ser jo at det er ganske likt det jeg gjør og det de driver med der borte i ketolyse-leieren. bortsett fra mindre fett da. og de går jo ned, så hvorfor skulle ikke du går ned?
Men potetgull og sjokolade ER jo FY...

hva spiser du i løpet av en dag da ,,, hadde du giddi og skrivi opp en dagsmeny for oss som har liten fantasi

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat