Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-08, 21:03   #1792
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

hva spiser du i løpet av en dag da ,,, hadde du giddi og skrivi opp en dagsmeny for oss som har liten fantasi

Har ikke så mye fantasi, men det går på rutinen:
frokost: to kokte egg m urtesalt (og litt agurk) (kl 07.30)
Lunsj: En frukt m en neven nøtter (kl. 11.00 - 11.30)
Mellom: En peppermakrell eller annen fisk (kl 14.00)
Middag: Kylling, kotelett, fisk (varierer da) ovnstekt m grønnsaker som squash, stangselleri, paprika, løk etc, m olje over og krydder. (kl 17.30)
Kvelds: røkelaks, kokt skinke, litt ost eller noe, med tomat, agurk. (kl 20.00)
Som dere skjønner, er jeg ikke helt inne i hvilken fase jeg er i, jeg tar innimellom, sånn hver 3. dag og koser meg med cottagechees m blåbær og kanel, eller en joghurt eller en ekstra frukt.

Middagen varierer jeg selvfølgelig. Wok er godt, m lettkokosmelk. men jeg liker denne maten så godt jeg. har endel ulike sauser, balsamico, chili etc, som kan sette smak. Og jeg går jo aldri sulten da.

Av og til, når søtbehovet melder seg, drikker jeg en kopp varm kakao, 72% kakao som du blander med kokt vann. Den er god, men ikke helt heldig søtstoff, men av og til går det jo!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat