Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-08, 17:14   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fersk, og litt skuffa over nedgang

Er du 168 og veier 68 kg er du ikke mye overvektig, med mindre du som meg har ganske lett benbygning.

For å gjøre det best og lettest for kroppen foreslår jeg at du fullfører induksjonen, den fungerer på mange vis; Den renser kroppen, får stell på hormoner og stoffskifte, stabiliserer blodsukkeret etc. Det er ikke sånn at ikke Lindberg gjør det, men jeg tror Atkins er mer effektivt sånn sett.
Når du er ferdig med induksjonen, så har du jo karbostigen, og i ditt tilfelle kan du kanskje øke mere enn med fem karber, så lenge du gjør det gradvis, og skal du på Lindberg-nivå, så kan du også med fordel kutte litt på fettet også. Du finner sikkert ut hvor du og kroppen trives best!

Uansett så synes i hvert fall ikke jeg at å hoppe rett fra Atkins induksjon til Lindberg-kost er så lurt, fordi det er såpass stor forskjell! Gjør det gradivs og kjenn godt etter hvordan kroppen tar det!

Du er ikke den enete som har kicka på induksjon altså, har overpraktisert det selv og revet meg i håret over at vekta har stått stille, men da jeg endelig begynte på karbostigen, så har kroppen begynt å lystre igjen, har ikke så mye å gå ned, og jeg tror ikke jeg kan gå ned mer på så lavt antall karber

Lykke til, la oss høre hvordan det går! !

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat