Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-08, 01:12   #122
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Jeg går ned i vekt! Nå har jeg gått ned fire kilo på like mange uker. Apetitten er fortsatt et problem, men nå spiser jeg i alle fall så og si lavkarbo.

Triste nyheter: jeg har mistet jobben på føden. Grunnen var mye fravær. Hva gir du meg?! Jeg var borte to dager, den ene dagen hadde jeg diaré, den andre måtte jeg følge kona mi på sykehuset. Bedre grunner kunne jeg vel ikke hatt? For begge dagene hadde jeg sykemelding. Kjære folk, man kan da ikke kalle to fordømrade dager for mye fravær? Jeg ringte sykepleierforbundet for å sjekke om dette kunne være lov, og det er det altså ikke, men siden jeg ikke har en skriftlig kontrakt, og bare skulle være ringevakt, stiller jeg altså svakt. Drit óg. Menmen, jeg prøver å tenke positivt. Jeg jobber jo fortsatt på barsel, og jeg vet at jeg gjør en god jobb. Den forbanna avdelingsjordmora på føden kan egentlig bare kysse meg midt i ræva, fordi både jeg og flere av dem som jobber på føden vet at de mister en god barnepleier. Men dog, litt trist paprika i kveld.

Nuvel, nok om det. Jeg har faktisk gått ned i vekt, og er superglad for det. Dessuten har jeg svømt 500 meter og hadd mitt eget lille syrketreningsprogram i bassenget. Totalt lemster nå.

Og sist, men ikke minst: jeg er så utrolig forelska i kona mi for tiden. Et sikkert tegn på at depresjonen er på vei ut med skyhøye kneløft. O lykke!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat