Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-08, 16:59   #5
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Fase 3 og et problem

Heisann Mindor -funnet ut av dette nå?
Jeg begynte jo rett på fase tre, og skulle gå ned 15 kg, ca halvveis nå. Så man går jo ned i fase 3 også, med trening. Jeg gikk 3 uker i fase 3a, over til 2 uker i fase 3b. Nå er jeg egentlig i fase 3c, men legen sa at jeg godt kunne strekke den langt ut. I fase 3c skal man introduserei prosjon ekstra frukt i en uke, så kan man ta i porsjon melkebaserte proteiner fra listen, og så til slutt, etter en uke til, kan du spise brød etc.
jeg synes det er mye og kjapt, og jeg la så mye på meg da jeg i januar introduserte noen skarve knekkebrød og havregrøt, at jeg ligger vel i fase 3 b enda, men koser meg litt med en ekstra frukt, eller cottagecheees eller joghurt av og til.

Det funker for meg. Blir ikke dårlig, magen fungerer fint, og vektnedgangen ser ut til å være jevn. kroppen blir i alle fall mindre.

Lykke til!

Vibeke

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat