Tråd: Grillribbe?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-08, 09:25   #1
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Grillribbe?

Jeg er litt grønn på dette foreløpig - har levd på lavkarbo mat for å komme i ketose i ellve dager. Og det har gått fint - iallefall først.
Ketosen var på plass etter to dager bare, og etter en uke var jeg hos legen og veide meg på spesialvekta hennes - hipp hurra - to og en halv kilo fett var borte. Og det enda jeg hadde kost meg med koteletter og rømmedressing.

Men de siste dagene har jeg lagt på meg nesten en kilo... Først trodde jeg det var vann på grunn av mensen (har bare vanlig vekt hjemme), men i morges begynte jeg å lure. Følte meg så sliten liksom. Har ikke hatt det sånn siden ketosen kom i gang skikkelig.

Så jeg testa med en stick da... Var bare såvidt den ble lilla :-((((

Så var det inn i kjøleskapet og sjekke da - hva i all verden er det som har skylden - jeg vet at jeg ikke har jukset.

Og ganske riktig - grillribba som jeg har kost meg med er jo krydret med SUKKER. Er det mulighhhhhh???

Skjønner ikke at den kan ha gjort så mye galt, men det er det eneste jeg finner med karber i seg så da må det jo være den.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat