Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Jeg er da en dame på 37 år. Har alltid vært overvektig og har alltid vært avhengig av sukker - big time. Da jeg var trettito år veide jeg godt over 140 kg og hadde gitt helt opp. Jeg innså at jeg ikke kunne gå sulten resten av livet, og alt annet enn å holde ut å være konstant sulten ga vektøkning 
Så ble jeg introdusert for Fedon. Byttet ut sukker med fruktose og raste ned ti kilo bare på det. Fikk ny energi ettersom jeg begynte å få i meg mat med næringsstoffer, og til slutt begynte jeg å trene. Ikke fordi jeg måtte men fordi jeg hadde lyst. Det hadde jeg aldri opplevd før - allerede som liten jente likte jeg meg best på sofaen.
Etter et par år var jeg gått ned førti kilo og trente aktivt sykling.
Så gikk jeg gjennom en beintøff skilsmisse og den trakk ut et par år faktisk. Til slutt var jeg så sliten at jeg ble sykemeldt og orket ikke trene like mey - vips så kom det på åtte kilo   
Men nå - nå smiler livet igjen. Så nå skal jeg ned til normalvekt. fortsatt rundt tredve kilo, kanskje førti også å ta av, men med et greit utgangspunkt siden jeg er vant til å holde meg unna sukker og kaker og alt annet godt fra før, og dessuten har ganske bra med muskler og kondisjon å jobbe av litt fett med.
Startet på ketogen kost 20. april, gikk ned 2,5 kg den første uka på det. Nå skal jeg spise Eurodiett fremover - med litt mat ved siden av siden jeg trener så mye som jeg gjør, også skal jeg bli slank og pen og helt nydelig å se på.... Eller ihvertfall slank da 
Ved siden av skal dette kombineres med jobb, barn, ny kjæreste (som kan spise hva han vil i så store mengder han vil uten å legge på seg ett gram...), katt, bil og venner. Men det skal nok gå fint tenker jeg. 

|