Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 13:19   #126
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Våken (klokka 13.06) etter en laaang natt. Tuppa pleier å komme inn i senga vår ca 01.00. (hun er faktisk utrolig presis, når jeg tenker meg om). Noe jeg synes er bare hyggelig i og med at hun ligger stille (under dyna mi) og sover. I alle fall, klokka 03.30 våkner jeg av at senga er våt, og da mener jeg våt! Det gikk en stund før det gikk opp for meg at jeg sov i tiss. Lille jenta vår hadde tisset minst en liter. Fatter ikke at det er mulig å tisse ut en så stor overflate. Ungen var også klissvåt fra topp til tå, stakkars. Det endte med at jeg måtte vekke både kone og barn for å kunne gå til aksjon. Kunne jo ikke la jentungen ligge og sove innhyllet i urin, og dessuten ville jeg gjerne redde overmadrassen (og heldigvis at vi har overmadrass, jeg ser bare for meg dramaet ved å skulle slenge ut rammemadrassen midt på natten). Kan tro vi var et rart syn der vi, kun iført morgenkåper, kom dragende med en diger overmadrass ut på verandaen. Den ble hengt opp og sprayet med enorme mengder Vanish, og den henger der ennå. Håper den er ok til natten.

Ellers er det lite nytt å melde. Været er bra og jeg er glad. Dessuten er jeg i gang med et nytt manus, og inspirasjonen er der. Digg!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat