Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hei alle sammen!
Tenkte bare jeg skulle si hei og at jeg fortsatt henger med! Er bare så opptatt med studier og oppgaver og eksamen og drit at jeg ikke har tid til å skrive så mye her inne! Er inne og leser av og til.
Dere er jo så flinke, synes dere raser ned i vekt alle sammen når jeg ser på tickerne og signaturene deres! Jeg synes det stagnerer veldig her... har nok blitt for mye halv-utskeielser etter hvert som jeg blir tryggere på at jeg faktisk går ned... litt mye bacongull og sukkerfritt-sjokolade! :-) Skal til legen om noen uker igjen, derfor har jeg bestemt meg for å stramme veldig inn den siste tida før ny veiing.
Dere andre på ED, som har holdt på en stund - går det veldig seint etter hvert, eller? Jeg prøver å holde meg i fase 2, vil ikke ut av ketose. Har så mye igjen å gå ned... :-(
Forhåpentligvis føler jeg meg bra, eller i det minste OK, i bikini til NESTE sommer, hehehe! :-)
Jeg har for øvrig mistet ca 12 kg med BARE fett, så jeg er jo kjempeglad for det! Men når skal vannet begynnet å forsvinne! Kan jo ikke drasse rundt på like mye vann derosm jeg fortsetter å gå nedover!?!? Jaja...
Håper dere har det bra og er motiverte alle sammen :-)
|