Sv: Hva spiser dere på Induksjon?
[quote=Kiera;459016]Hva med å legge drysse litt paprika og purre over frokosten. Eller hvis du liker spinat, så er det også godt sammen med egg. Det samme er sjampinjong. Ellers så går det an å legge inn et lite snacks måltid til hvor du eventuelt bare knasker no grønt...
Dette er jo greit når man ikke går på Induksjon for der er det begrenset mengde grønnsaker man kan spise. Jeg kan ikke jo spise flere grønnsaker da kvoten på Induksjon som er som beskrevet i mitt første innlegg da allerede er forbrukt gjennom lunch og middag. Derfor skjønner jeg ikke hva jeg kan øke karbeantallet med. Spiser jo allerede nok proteiner også. Hmmm, klarer ikke å se hva jeg kan gjøre jeg. Hjeeelpp???
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|