Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 23:29   #5
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Hva spiser dere på Induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Kiera, her.

Ok.. nå oppfattet jeg innlegget ditt feil. Ser nå at du mener at du skal ha karbo fra andre ting enn grønnsaker. Jeg har ikke sett at det står noe sted at du MÅ spise 20g karbo, men jeg oppfatter det slik at man må holde seg under 20g karbo. Ut i fra det jeg kan se så ligger du riktig så bra an slik som du gjør det nå.

Kan ikke svare deg hva barene angår, vet bare at de ikke inneholder mer enn 2-3 karbohydrater pr bar.

Jeg synder også med cola zero. Som deg så har jeg sluttet å røyke. Riktignok går jeg på andre året nå, men jeg har erstattet røyken med brusen, og føler at jeg ikke klarer å legge det på hylla. MEN, jeg var på butikken i dag og kjøpte en flaske med Farris Bris og jeg tror faktisk at jeg skal klare å bytte ut Zero'n med den. Jeg tenkte jeg skulle ta en prøvedag i morgen.

Kiera

Du får ha lykke til da Liker ikke farris jeg, men prøvde denne for å se om det kunne være noe for meg. Men NEI sier jeg bare... Ush.....

Vet at barene er ok sånn karbomessig sett, men det er mye annet med lite karber også som ikke står i tillatt listen til Atkins og som da ikke kan spises på Induksjon. Men tror jeg tar sjansen på en Endulge bar jeg viss ingen har noen innsigelser på dette da?

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat