Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-08, 09:25   #6
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Hva spiser dere på Induksjon?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Vet at barene er ok sånn karbomessig sett, men det er mye annet med lite karber også som ikke står i tillatt listen til Atkins og som da ikke kan spises på Induksjon. Men tror jeg tar sjansen på en Endulge bar jeg viss ingen har noen innsigelser på dette da?

Ehh. I gårkveld leste jeg gjennom det som står i slankejournalen, og der står det faktisk at Endulge kan spises på vedvarende og ikke Induksjon. Jaja, så får jeg ta det til etterretning da
Imidlertid så er det noen barer som er opplistet der som er ok som supplement så da får jeg ta en bit av de istedet når det kniper selv om de ikke er like gode.

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat