Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-08, 13:10   #7
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Etterlysning! (PCOS)

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Hun hadde nettopp vært på et seminar i Sverige hvor de diskuterte hvorfor syndromet dukket opp om det kom før eller etter fedme, de kom fram til at først ble man fet, deretter fikk man syndromet.

Den legen der har blitt fullstendig feilinnformert!!!!!
Mange SLANKE mennesker kan også få dette! Så det der er faktisk ikke sant, og en tung bør og legge på et menneske som sliter med og gå ned i vekt fra før av!
Mange leger TROR de er innformert og er veldig lite åpne for at det de mener faktisk IKKE GJELDER FOR ALLE! Man kan IKKE være så kategorisk og si at ALLE som har denne medisinske tilstanden har det fordi de har latt seg selv BLI fete. Hadde det bare vært så enkelt... Mange fete mennesker har faktisk ikke denne tilstanden heller.
Nei, den legen hadde jeg glatt skiftet ut med SPESIALIST på problemet (PCOS), for de har faktisk en annen innfallsvinkel på ting og er informert om HVA slags mekanismer i NOEN menneskers kropp som gjør at de får dette... Husk at noen av disse som "gjør alt riktig" når det gjelder kosten, at de også kan få denne sykdommen , SELV om de aldri har vært overvektige i sitt liv. Slik jeg har fått det forklart av min spesialist, er faktisk overvekten et symptom på at noe er galt, når man ikke greier og gå ned i vekt ved og følge standariserte dietter.
Lykke til med lavkarbo! Det hjelper faktisk litt!

PS. Beklager hvis jeg virket litt sinna, men blir bare så suuuuuuuuuuuur når jeg hører om dumme leger som tror de vet ALT om ALT!! For det gjør de faktisk ikke!

Klems til alle



__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat