Hei. Har holdt på med ketolyse i 4 uke nå. Har boken og har lest den opp og ned.. =) Den første uka tok jeg av 2 kg, så opp 100 gram i uke 2, ned 0,5 kg i uke 3. Syns det går veldig tregt dette.. Men da skal det sies att det er 7 uker siden jeg føde en gutt.. Men jeg ammer ikke så regner med det går greit å slanke seg, men er klar over att kiloene kan sitte litt.. Men er heller ikke så aktiv da, kommer meg egentlig ikke ut for å gjøre noe. Men nå tenkte jeg om jeg skulle greie å ordne meg fri noen timer 2 ganger i uka for å dra på treningsstudio. Tror dere det kan hjelpe? Eller kan det være att jeg spiser for mye karbo eller for lite? Frokost: omelett. Noen ganger med ost. Eller 2 skiver ketolysebrød (sto i boka) med ost. Middag: 2 kyllinglår med litt fett dressing. Eller noe anent med kylling Kveldsmat: eggegreier, eller 2 skiver ketolysebrød med ost. Her i mellom, kaffe, cola zero og vann. Skulle så gjærne ha fått igang vektnedgangen. La på meg 28 kg under svangerskapet. Mistet 12 kg etter fødselen. Og ned 2,5 kg nå. Men har enda 14 kg igjen før jeg er der jeg var før svangerskapet. Er det noen som har råd og dåd å komme med??