Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-08, 20:49   #1841
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heia godtfolk-
jeg er litt forvirret - husker ikke helt hvor vi heiet på hverandre, jeg
Men her i gården er formen på vei oppover. Var nok en liten PMS-dump den i helga ja, samt et pittelite febervirus.
Vekta virker ikke, så den er på vei ut i bosset, men kroppen er fastere, piggere, mer kraft og energi i. I dag har jeg gått tur-retur jobben (20 min hver vei), samt på tur m Hjalmar, rask gange i litt over en time. For meg er bevegelse utrolig viktig. Et par dager på sofaen, og ryggen begynner å verke, "maur" kryper oppover beina (sånn kiling inni kroppen liksom), og hodepinen kommer snikende.
Videre har jeg spist sundt og godt i dag:
Frokost - 2 kokte egg
Mellom - eple, gulrot, noen nøtter
lunsj - kryddermakrell, (cottagecheese, blodappelsin, nøtter og kanel) - dette er utrolig godt! Skikkelig snopedessert!
middag - tre hamburgere, salat, tomat, linsepurè
kvelds - linsepurè

Jepp
I feel free and happy
yes

Håper dette kan smitte litt over på andre som er nede i en dump - jeg synes det hjelper å heie på hverandre, det er gøy! Også er det trøstende når man er flere i samme bås....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat