Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 08:31   #8
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Question

Sv: Hva spiser dere på Induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Man burde spise 20 gram karb pr dag på induksjonen. Og det er såvidt jeg vet ingen gram begrensning på grønt i induksjonen, men derimot er det antydet dl. Om jeg ikke husker feil.

Har du boken? Der står det veldig greit hvordan man gjør det.
Og det skal også telles en karb pr hundre gram i produkter der det står 0 gram.
Dette fordi det kan være opptil 0.9 gram karb pr 100 gram i varer uten at de trenger å opplyse om det.

Har sett en plass her inne at antall dl er blitt omgjort til gram slik at det blir enklere å måle opp mengdene. Så det er disse tallene jeg følger.
Men du skriver også at det skal telles 1 karb på produkter hvor man teller null, som f.eks norvegian jeg spiser. Så da får jeg ihvertfall 1 karbo ekstra for dagen da

Har boken ja, men den norske oversettelsen som er oversatt fra 2001 + slankejournalen. Vet det er noen mangler i den boken, men følger jo også med her inne i tillegg til at jeg har både Ketolyseboka og Skaldemann I bøkene til Atkins opereres det med dl ja, men holder meg til grammene jeg. Etter mengden å bedømme så tror jeg det stemmer. Om man bruker dl eller gram så ligger det jo en begrensning her da, ikke sant?

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat