Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 11:34   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Når forsvinner ketosen ...

Opprinnelig lagt inn av mariusmor, her.

det ble ei rar overskrift....men det jeg mener er at om du er i ketose og eks spiser en is, bare som eksempel. går du da ut av ketosen med en gang eller gir det liksom utslag dagen etterpå? noen som skjønner hva jeg mener?

Det finnes det ikke noe fasitsvar på. Det kommer an på hva slags is det er (fløteis eller saftis) og hvor mange karber det er i den.

Det er fett i fløteis og da vil du få utslag rett etterpå pga fettet, men du vil sannsynligvis merke negativt på stix 7-8 timer etterpå...
Uansett går du helt sikkert ut av kroppsfettforbrennings modus, uansett om du er i ketose eller ei.... For ikke å snakke om vha som skjer med blodsukkeret.