Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 12:40   #26
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på vekta

Opprinnelig lagt inn av AnetteS, her.

Men det er jo noe som ikke stemmer hvis man hver dag, uke etter uke går opp og ned, ned og opp i vekt? Det må jo være deprimerende, og langt fra noen motiverende faktor..

Hvis jeg har spist masse salt en fredag lar jeg vekta stå på lørdag, da kan jeg tenke meg at vekta ikke viser noe oppmuntrende. Men det blir litt sånn at når vekta viser bra resultat kan det gjøre dangen mye bedre, mens oppgang kan ødelegge. Sånn er det bare og jeg tar med meg begge deler i min vektmania

Yeah. men når man veier seg dag for dag, så kan man ikke si at "oi, i dag har jeg gått opp, det må være fordi at jeg spiste peanøtter i går" Det er jo ikke FETT du har gått opp da liksom. Da vet du at noen matvarer gjør at du holder på vann osv. Og det er vel i grunn unyttig info, med mindre man skal veie seg hver dag da.. for da er jo sånt kjekt å vite