Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-05, 22:55   #9
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

Hei!! var også på helsekost i dag. Tenkte å kjøpe sojaprotein, men damen bak disken visste ikke hva det var. Så det i noen oppskrifter, men jeg er helt fersk, så vet du eller noen andre hva det evt heter og hvor jeg får kjøpt det?? Skal bruke det til pizzadeig og vafler?? Hjelp!! Hilsen Nirren

Du kan få kjøpt soyaprotein på helsekosten (Life) men her jeg bor hadde de bare med smak. Nå fant jeg ikke ut hvor i landet du bor,- men jeg kjøpte soyaprotein i Sverige og betalte 99.- pr. kilo. Vet at det går ann å få kjøpt på nettet også ... men da var det mye dyrere. Mener linken er nevnt i soyabrød-tråden .. eller var det soya-pizza-bunn-tråden tro.

Lykke til!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat