Sv: Etterlysning! (PCOS)
Sitat:
Nå er det ingenting som har virkning på meg og vekta mi da, men jeg tenkte å prøve metformin i kombinasjon med eurodiett... har valt enten eller til nå da...
Da synes jeg absolutt du skal gjøre det Jeef!
Det er jo det jeg gjør. Og jeg går ned, ikke 1 kg i måneden som jeg skrev i sta, men i uka. Jeg gikk opp på ED, men går ned på ED og metformin. Det er en kjempeforskjell! jeg merker at det virker, merket det de første nettene allerede, svettet og sånt. Etter metformin så begynte jeg å svette normalt ved trening f eks. temeraturen har blitt mer normal (fryser ikke så mye), og det er bare så deilig å vite at kroppen min får hjelp, liksom. At jeg ikke må gjøre ALT alene, at det ikke bare er snakk om min viljestyrke. Mitt liv ble i mye større grad normalisert etter metformin. Nå kan jeg leve i fase 3 på ED, og det er en grei fase å leve i for å si det sånn.
Jeg raser ikke fort ned i vekt, men jeg tenker ikke så mye på det heller. jeg spiser innenfor dietten, trener, drikker vann, og forbrenner fett.
Fett nok!
Så jeg kan ikke få anbefale deg det nok - Jeef. Og jeg er overbevist at det er kombinasjonen som er tingen.

Det er ingenting som er mer frustrerende enn å gjøre alt rett, leve på grensen innenfor dietten, også virker det ikke! Så klem til deg Jeef! Håper du finner ut av det. Har jo lest litt av din historie, og den er ganske tøff. 
|