Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 22:48   #5
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan var det med ketose og amming?

Fordi at du har masse miljøgifter lagret i fettet i kroppen og dette løses opp og går da i melka. Slapp av, det har kuer også (så erstatning er ikke bedre!). Men derfor så er det viktig å ikke gå ned mer enn et halvt til ett kilo i uka for da blir det for mye. Mye man skal bekymre seg for, ikke sant? For å beholde melken så er det viktig at du drikker bra etter tørsten, spiser sunt og bra, og ikke spiser mindre enn 1500kcal.

Grattis med baby, er det no andre ammegreier du trenger hjelp til så bare send meg en pm, jeg er ammehjelper!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat