Sv: Etterlysning! (PCOS)
Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.
Joda - litt dyrt, men det er verdt hver krone faktisk. De er flinke, du får god hjelp og plutselig er det noen som forstår deg! Det er ikke DU som må undersøke, be og spørre om, men legen som faktisk kan noe og beskriver en hverdag og en diagnose du kjenner deg igjen i!
Skjønner veldig godt hva du mener. Føler at JEG må mase, be spørre om hva som er galt, mulige medisiner blabla... Skal vurdere en tur dit etter jeg har vært hos den "billige" legen. Se åssen respons jeg får først.
OG jeg har spist kanel...det funker Har målt lavere blodsukker når jeg har tatt det. Må bare HUSKE DET. Har kjøpt SPIRUlINA nå og det virker faktisk. Målte i stad og hadde 4.2. Har ikke klart å komme under 5 på tre år! Så de skal jeg fortsette med! De skal regulere matlysta også. Noe algegreier... 
Håper jeg kan klare meg uten metformin. Håper å klare og gå ned og stablisere kroppen uten medisiner. Men det er jo vanskeligere å sloss mot matlysta når blodsukkeret er like ustabilt som børsen.
Man skal visst helst gå 30 minutter hver dag, så trim er vesentlig her. Jeg er i siget blir 5 km på ergon et par ter dager i uka og en tur eller to.
Jammen hjelper det å "snakke" med andre i samme situasjon.. 
|