Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 13:26   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan var det med ketose og amming?

Opprinnelig lagt inn av Amica, her.

Hmm..jeg fikk svar av Torkil i dag der jeg spurte om det samme, eller - jeg spurte ikke om fullamming (det skulle gått gjøres med min 19 måndling ). Fikk vertfall beskjed om at det ikke var noe galt å amme og være i ketose.. Kanskje jeg ikke spesifiserte nok ang. miljøgifter og andre giftige stoffer som skilles ut? For det var det jeg tenkte på, ikke ketonene.. *hmmmmmmmm*

Enig i at man bør holde seg utenfor ketose ved graviditet og fullamming *nikker*

Torkil har rett han, det er ikke bevist at det er farlig, - men det er ikke bevist at det IKKE er det heller. Derfor anbefales det ikke. Når det gjelder små babyer syns jeg det er viktig å ikke ta sjanser, men å være sikker...

Megvel er godkjent ammehjelper også mener jeg å huske..... Unnskyld meg om jeg tar feil der...