Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-08, 15:46   #39
Bergrosa
Seniormedlem

Bergrosa sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: På fjellet i Trøndelag
Alder: 50
Bergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjent

Sv: Etterlysning! (PCOS)

Hallois!

Jeg har PCOS... og veier ca 20 kg for mye....

Mangler totalt motivasjon, men gråter ved tanke på bundasprøvinga for noen dager siden. Her blir det ingen bunad 17. mai for å si det sånn....

Kanskje jeg skal prøve oppskriftene her inne...? Tror seriøst at jeg trenger en vernesko i rumpa for å komme i gang, men nå prøver jeg igjen...

Jeg fikk diagnosen PCOS for 13 år siden, og har siden da faktisk født tre barn. Ganske stor fødselsvekt på dem , ja ( 4380 g, 4380 g og 4590 g), men jeg har faktisk blitt gravid "selv" , uten medisinsk hjelp. Kun alternativ behandling.
Jeg trives ikke med kroppen min sånn som den er i dag. Har jo typisk "mannekropp", det er magen som vokser. Ser nesten gravid ut igjen... OG mye hårvekst i ansiktet og ellers på kroppen.
Så nå tror jeg at jeg skal kaste meg ut i lavkarbo-livet jeg også. Det kan iallefall ikke skade....

Det er i motbakke det går oppover!
Stor klem fra Bergrosa
Min Journal-velkommen om du vil Bergrosas lille verden
Bergrosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen...... Svar med sitat