Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 19:43   #8
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hjelp - handletur i butikken - ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj for en knall side! Jeg får ofte spørsmål om lavkarbo og om jeg kan hjelpe folk med menyer og sånt, kan jeg få lov til å dele ut link til siden din når folk spør? Helt greit om du ikke synes det er ok altså, derfor jeg spør. Synes den var kjempeflott.

Det er helt greit. Jeg er rimelig anonym der uten navn og sånt, så hvem som ser siden min gjør ingenting. Er bare glad om jeg kan være til noe inspirasjon. Har jo også advart på forsiden at jeg er et "vanlig menneske" og kan gjøre feil. Garanterer ikke at alt er 100% lavkarbo, da jeg kan ha sprekker av og til. Men tar jo med vektresultater også så forhåpentligvis ser både jeg og andre hva som gjør utslag på det.

Tar forresten gjerne imot tips til ting å legge inn der om noen har forslag..!! Flere oppskrifter og sånt kommer jo også da jeg er ivrig på å prøve ut flere etterhvert. Er jo så myye mat man kan spise tar tid å komme igjennom endel