Tråd: Vekt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-04, 03:26   #4
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg har aldri veid maten, jeg bare holder meg til den maten som inneholder minst karbohydrater av den som er tilgjengelig. Derfor vet jeg heller ikke nøyaktig hvor mye karbohydrater jeg spiser. Jeg er overbevist om at spiser en riktig mat så går en ned i vekt. Jeg har merket meg at det er en del matvarer blir jeg mer sulten av enn andre og da prøver jeg å unngå de. Stangselleri metter utrolig mye og derfor så blir det mye selleri på meg.

Jeg skjønner ikke poenget med å regne osten ivertfall som inneholder mindre enn 1g per 100g. Hvem er det som spiser flere hundre gram i slengen da?

Det er heller ikke alle matvarer som en vet hvor mye karbohydrater det inneholder. Jeg kjøper fisk og fiskemat hos fiskebilen og der er aldri næringsinnhold dekladert men jeg foretrekker alikevel fiskebilen fremfor frysedisken på rema for på fiskebilen er det mye mer fisk i fiskematen. Det kjenner jeg på smaken og hvordan den metter.

Så hos meg er det ingen telling og jeg spiser meg alltid mett.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat