Tråd: Posesauser
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-04, 16:04   #12
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Maz

Atkins har en egen jevning og med den fikser en lett jevnede sauser selv. Bernaise er forresten (om hukommlesen tjener meg rett) karbofri om den lages skikkelig.

Dersom dere skal bestille Atkinsprodukter så anbefales virkelig jevningen. Nå følger jeg jo Lindberg men har jo lært i et langt svangerskap (hvor jeg kontrollerte karbohdrater uten å tenke slanking) at det er fult mulig å spise sauser som C delen av måltidet. Vet jo ikke GI på dette da men tenker en belastning på måltidet som et hele så blir det ikke uakseptabelt høyt om ikke noe annet drar opp.

Det store problemet med dette ,er at det er så dyrt.300 kroner i frakt og 24% moms på det du kjøper. Så dette er min reserveløsning .
Var på jakt etter bernaisessens,men det føres bare av de virkelig store kjedene.Bla meny.
PS:er det ikke egg i bernaise da? Den inneholder karbo.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat