Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Så bra at du kom til den konklusjonen før det var for sent Jeef. Det er virkelig ikke verdt det, men akk så mye lettere sagt enn gjort.
Så bra at du fant deg kjole! I morgen må jeg ut på leting, men jeg kommer ikke til å bruke en brøkdel av den prisen. Kjolen skal nemlig ikke passe så lenge. 
Sliter litt med motivasjonen om dagen... vet at jeg snart skal på ferie, og samtidig begynner jeg å bli veldig fornøyd med meg selv.
Får kommentarer i fleng nå, og de fleste gjør faktisk store øyne når jeg sier at jeg skal ned 10 kg til. Det er jo hyggelig, for da regner jeg med at jeg bærer mine nesten 90 kg godt.
I morgen skal jeg ringe klinikken hvor jeg skal operere magen og bestille operasjonsdato til høsten. Får håpe det setter sving på motivasjonen igjen.
Blir nok litt så som så nå denne uken og til jeg kommer hjem igjen, men så er det innskjerping igjen.
(Med så som så er det på ingen måte full utskeielse, men litt mer ketolyse-aktig enn ED.)
Er lei nå og trenger en liten Time Out. Spiser ED til frokost og kvelds, men mellom der spiser jeg mat.