Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-08, 09:39   #1862
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hei hei alle flinke jenter

Så bra at vekta har begynt å røre på seg igjen Robyn, det er motiverende når den har stått stille. Er det ikke gøy å få så mye positiv tilbakemelding!! Jeg får også det nå, og det er veldig gøy, særlig siden vekta har stått stille i flere uker nå.

Vibeke: god bedring Håper du er bedre nå.

Jeef: grattis med ny kjole!! Så herlig å bruke litt penger på seg selv, og ikke minst å føle seg flott Det fortjener vi alle sammen!! Jeg skal på jakt etter penklær jeg og om ikke så lenge, skal i konfirmasjon 23. mai og bryllup 24. august. Håper jo at jeg har gått ned en del til bryllupet så jeg satser på å kjøpe noe til det og bruke noe jeg har "vokst inn i" til konfirmasjonen.

Jeg dro frem piratbuksene mine og knebukser fra i fjor - tja, de svømmer jeg i, men gikk med den ene i går fordi det var så deilig med en vid og romslig bukse, hi hi. Men må ut å kjøpe noe nytt for det er ikke mye pent med for store bukser - tenk at jeg sier det, at jeg har for store bukser. Morsomt!

Distrea: hvordan går det med deg og opplegget? Ser du har slitt litt - er du fortsatt i fase 2??

Jeg skulle jo egentlig holde meg i fase 3a jeg nå da, men det har vært fase 2 dager nesten hele tiden, med innslag av sukkerfri sjokolade, bacongull og fasktisk smågodt her om dagen Er litt lei nå kjenner jeg og da sklir jeg lettere utpå igjen. Må prøve å holde meg i nakken.

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat