Sv: Begynner på'n ...
Opprinnelig lagt inn av Belseblubb, her.
Jeg skal også ned 10 kg, og det går ikke akkurat fort nedover, men det går i alle fall rette veien uten den evinnelige dårlige samvittigheten over å spise. Har aldri hatt så avslappet forhold til mat siden jeg var barn, og det er utrolig deilig! Så får det heller ta litt tid med oss som ikke har så mange kg å ta av. Men det er klart at man kjenner utålmodigheten øke litt nå som bikiniværet har satt inn.. 
Du har vel bare 5,5 kilo igjen???
Jeg har gått ned 6 kilo, men har 10 igjen. For å klare dette innen juli kommer i gang trenger jeg å gå ned 200 gram pr. dag.... Det skal sikkert holde hardt, men jeg skal i alle fall forsøke det jeg kan for å nå målet.
Treningnen trappes opp, og jeg har inngått en avtale med samboeren at vi skal trene hver dag. Enten på SATS eller bare gå en tur sammen. Det er ikke sikkert dette hjelper, men det skader i alle fall ikke.
Jeg har "bank i bordet" ikke sprukket en eneste gang på disse mnd, og det er vel derfor jeg forventer mer av vekten enn det jeg ser i dag.
Har jeg muligens kommet til et platå?
Jeg har lavt stoffskifte og insulinintolleranse også, og det er ikke akkurat det beste utgangspunktet.
|