Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-08, 22:23   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan øke karbene uten frø og nøtter?

Stoppet vel egentlig på uke to på vv, og jeg er atter tilbake på det slankeste jeg noensinne har vært (og stort sett holdt meg på siden juli/august i fjor) ikke en millimeter mindre, men jeg er i ketose opp til i hvert fall 30-35 (selv om det ikke nødvendigvis har noe å si).
Avocado spyr jeg av, bortsett fra guacamole da. Spiste avocado veldig mye før, og er temmelig metta på det.
Rød paprika og også løk har jeg brukt en del av for å få opp karbene. Men paprika har jo så lav egenvekt

Jeg overpraktiserte nok induksjonen da jeg begynte på Atkins i februar i fjor, og holdt meg på det niåvet leeeeenge... Dumme ideen.

Og, nei, kaffe og meieriprodukter hadde ingenting å si for vekttapet, forresten. Jeg prøvde i flere uker.

Jeg vet jo liksom hva jeg skal gjøre, men det må jo være noen små justeringer, noe som holder meg tilbake. Er ikke voldsomt igjen som skal av, men fortsatt nok til at jeg vil bli ferdig med det, og bare være slank og så frisk som jeg kan bli Lei av slanking nå!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat