Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-08, 10:15   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: AD/HD- problematikk

Det der er interessante tanker , det er jo utrolig mange sykdommer som er heller moderne fenomener, som diabetes (da særlig 2), hjerte- og karsykdommer, kreft etc... Om man ser på mennesker som lever tradisjonelt (f.eks inuitter), så ser man ikke sånne tendenser. Jeg nekter å tro at dersom det var naturlig å få alle disse sykdommene i den grad vi gjør i dag, at vi hadde overlevd fra før bosetninga, jeg tror vi hadde vært skrøpelige vesenere, som hadde ramle helt ned i enden av næringskjeden og dødd ut

Eneste grunnen til av til at vi mennesker har overlevd, er at vi har vært smarte nok til å bygge hus og lage våpen og beskytte oss mot omverdenen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat