Sv: Nye Eurodiett-produkter
Jeg fikk tilsent denne på mail! det var bra 
Gleder meg til du får testen, Robyn! bestiller etter du har kommet med rapport jeg
Var forresten VELDIG imponert av deg. indi! hva den dama kan lissom!.. eller hva er det du ikke kan? Du er SUVEREN!
Sitat:
Eurodiet ”Draine” – antioksidant-tilskudd med appelsinsmak
Bedrer mikrosirkulasjonen i bena og reduserer hevelser
Draine inneholder av procyanidin oligomerer (polyfenol- antioksidanter som man finner bl.a. i vin) og gamma-tokoferoler (naturlig form for E-vitamin som øker utskillelsen av matriumsalter). Draine bidrar til å bedre blodsirkulasjon i små kapillærårer, og styrker deres vegger i tillegg til at den øker utskillelsen av natrium (salt) og vann gjennom nyrene. Resultatet er mindre hevelser i bena.
Bruksanvisning: 1 pose i ½ l vann. Rør kraftig. 1 til 3 poser pr dag.
Metthetsbar med aprikos og appelsin
[FONT='Arial','sans-serif']Metthetsbaren med aprikos og appelsin øker metthetsfølelsen. Den inneholder en patentbeskyttet ingrediens som er framstilt av oljen fra spesielle pinjekjerner fra Korea. Oljen har en gunstig virkning på appetittreguleringen. Effekten er dokumentert gjennom kliniske studier. Baren innholder også løselige fiber og har en spesiell tekstur. Alt dette til sammenbidrar til økt metthetsfølelsen. Denne baren kan brukes i alle faser og er spesielt effektiv i fase 3 og 4.[/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Spis én eller to barer per dag sammen med et måltid.[/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Kjeks med sjokoladebiter[/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Denne høy-protein kjeksen egner seg godt hvis du skal ”kose” deg med god samvittighet. Kjeksen er også beriket med beta-glukaner (løselig fiber) som har en gunstig virkning ved å bl.a. senke LDL kolesterolet og bidra til ,er stabilt blodsukker. En porsjon innholder 6 kjeksbiter og denne kjeksen kan du spise som et måltid fra fase 1. [/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Soyanøtter[/font]
Disse nøttene er utrolig gode på smak og egner seg meget godt som et mettende måltid når du vil ha et sunt og godt alternativ til snacks. Disse nøttene er rike på protein og fiber og fattig på karbohydrat har en meget lav GI. I tillegg er soyanøtter meget rik på en rekke næringsstoffer som bl.a. magnesium, mangan, jern, kalium, fosfor, vitamin B2 og vitamin K. Dette må du bare prøve!
|